Olifanten Baan Chang jaaaa Wou

16 juli 2022 - Tambon Ki Lek, Thailand

Het begon allemaal toen de bus van baanchang ons ophaalde met 40 minuten achter de rug, toen vertelde hij een heel verhaal met één ding duidelijk. Dat olifanten vroeger met de koning mee gingen om oorlog te voeren, toen legde de gids uit hoe je eten aan een olifant gaf en toen ging het soort van soepel. Het was best wel spannend hoor uiteindelijk namen we wat water 💧om te drinken, toen we klaar waren met drinken deden we weer olifanten voeren. Toen liepen even met de olifanten 🐘 en toen mochten we  met de olifanten in het water 💦  Toen dat klaar was. Gingen we rijst maken gooide we er: bananen ,🍌 medicijnen ,💊 zout ,🧂  en raar fruit fruit 🍉 in toen gaven we dat aan de olifanten 🐘, de olifanten aten het op toen gingen met de olifanten in het water. Schrobben 🧽 en foto’s klaar verhaaltje maar. Geschreven door Maas dikke doei🐘☀️🔥🍌

1. José:
    16 juli 2022
    Wat een geweldige ervaring Maas en Mama ! Zit hier met drie dik kippenvel ( of zal ik olifantenvel zeggen 😉) jullie ervaringen met de olifanten te lezen , en de bijbehorende prachtige foto's! We kijken uit naar jullie volgend verhaal ! Dikke knuffel van ons 😘😘
  2. Ilfie:
    16 juli 2022
    Jeetje wat een belevenis Maas en wat zijn het toch enorme grote dieren🙈🐘..lijkt mij best spannend maar ontzettend gaaf! Dikke kus van ons😘
  3. Cisca:
    17 juli 2022
    Wat knap Maas en mama geloof het graag dat het het best spannend was ja. Want wat een grote dieren . Maar jullie zijn weer een ervaring rijker.😍
    En wat een prachtige foto’s. Wat zal mama trots op je zijn Maas . Nog veel reis plezier en tot horens 😍
  4. Daniëlle:
    17 juli 2022
    Eerste reactie van Luuk en Thijs: waaaaaaattttt , das nep zeker!! 😂😂😂
    Ik: nee hoor jongens, dat is echt!
    De jongens:
    Echt stoer van Maas! Dat hij dat durft💪🏻!

Super toffe ervaring!!!
  5. Annemarie de Stigter:
    18 juli 2022
    Echt echt! 100-en foto’s to proof
  6. Dex:
    24 juli 2022
    Heel cool dat je dat hebt gedaan Maas olifanten eten geven je hebt weer een belevenis er bij groetjes vooral Dex Ferre Richard en Suzan