Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
Video’s:

Over ons

Hoi, hi, ola ✋🏻, leuk dat je ons volgt! Wij zijn Maas en Annemarie en reizen inmiddels al acht jaar samen de wereld over. Veel Europa uiteraard maar hebben ook al een mooie lange reis naar Sri Lanka mogen maken in 2017. We houden allebei van wat avontuur, lekker eten, lezen, schrijven en mooie plaatjes. Toch leuk, ook voor later en onze achterban om een blog te maken waar we onze belevenissen kunnen #delen.

Veel lees- en meereisplezier 💚

Hasta luego💫

Over onze reis

The GateTeam checks Thailand

Op 10 juli vertrekken we vanaf Schiphol, via München, naar Bangkok. We gaan 3 weken rondreizen door Thailand. Starten in een wereldstad, olifanten, jungletrekkings, tempels, ‘The Beach’ en nog veel.

Maas wordt op 27 juli 10 jaar een ik tik er ook een jaartje bij op de 18e juli. Net als in Sri Lanka krijgen we halverwege ook bezoek van een special guest🤗!

Zon in ☀️

Bezochte landen

Wij hebben 23 landen (10%) bezocht:

Argentinië, Australië, België, Chili, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongkong, Indonesië, Italië, Kroatië, Monaco, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Sri Lanka, Thailand, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.